Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

У навчальному закладі створено належні умови для доступу особам з  особливими освітніми потребами а саме: безпечний доступ до території закладу освіти; наявний пандус з поручнями до входу в приміщення школи; облаштовано просторі та зручні рекреації; наявні поручні до всіх східців між поверхами приміщення закладу; облаштовано просторі навчальні кабінети зі зручними меблями, партами та стільцями (1-4 класи НУШ – одномісні парти);  облаштовано зручні туалетні кімнати з умивальниками та електричними сушарками для рук; облаштовано ресурсну кімнату для занять дітей з ООП (стіл для піскової терапії, дидактичний набір Фребеля, набір сенсорних мішечків, міжпівкульні дошки тощо).

У 2022/2023 навчальному році п’ятий рік поспіль у закладі здійснюється інклюзивне навчання. Відповідно до рекомендацій ІРЦ та висновків лікарів було відкрито  1, 6 та 7 інклюзивні класи. Класи з інклюзивним навчанням організовано на підставі заяв батьків дітей з особливими освітніми потребами, висновків психолого-медико-педагогічної консультації та за погодженням із відділом освіти. Навчання здійснюється за програмами для закладів загальної середньої освіти та посібниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки України для загальноосвітніх навчальних закладів, у тому числі і спеціальною додатковою літературою. Розроблені індивідуальні навчальні плани та індивідуальні програми розвитку з урахуванням висновків ПМПК.

Особливістю навчально-виховного процесу є корекційна спрямованість.  Корекційно-розвиткова робота проводиться як корекційно-розвиткові заняття за напрямами відповідно до індивідуальних особливостей учнів. У період воєнного стану за погодженням із батьками такі заняття  проводяться очно (за умови дотримання безпеки учасників освітнього процесу), з використанням технологій дистанційного навчання або шляхом змішаної форми навчання.